Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den vážení čtenáři, kolegové, blogeři. Vážím si vašeho zájmu, reakcí a odpovědí. Při psaní mého třetího blogu v životě jsem se snažil popsat zklamání, které jsem původně z romantické představy měl. Snad proto pro některé tak negativní název, ale tak jsem to při psaní řádků cítil. Nic není černobílé - každá mince má svůj rub i líc a v tomto blogu jsem se snažil tuto zkušenost přiblížit. Paříž mě nakonec dostala, je krásná, úžasná a pohledná, jak bylo na konci článku napsáno. Tak jsem to při psaní cítil a snažil se v psaných pozitivech, ale i negativech předat dál. Mé mnohdy romantické přání a představy jsou někdy jiné než realita. Možná to máte i vy podobně. Ale i to nás může posunout dál a nakonec nám nabídnout něco úplně jiného, nového a nejde úplně říci jestli lepšího či horšího. Takže ve vší pokoře díky za vaše názory, vážím si jich. Přeji do nového roku jen to hezké. PS: Za 14 dní odlétám na malé sopečné ostrůvky uprostřed Atlantického oceánu, budu nad příštím nadpisem už teď uvažovat. Mějte se hezky! Bon voyage!

0 0
možnosti
VH

Nechápu, proč má ten jinak pěkný článek tak nesmyslně negativní titulek?

3 0
možnosti
PK

P94e30t15r 45K95ř54í59ž

1. 1. 2016 13:48

Záměrně. Článek je pěkně napsaný, nicméně do Paříže bych já osobně nejel. Již nejsem schopen vnímat ji jako evropské město.

2 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 936x
Plzeňský sociální pracovník, který ve svém volném čase utíká od lidí za přírodou, cestováním a dobrodružstvím.

 

Ve svých 36 letech procestoval 51 zemí světa - a stále plánuje další!

 

Jaký byl Váš nejlepší zážitek? "Bylo jich hodně, mezi nejsilnější patří vypouštění třídenních mláďat karety obrovské do Indického oceánu, pohled z nejvyšší budovy světa a divoký karneval v Riu. Určitě ještě o tom napíši!"

 

Životní motto: "Život je boj, tak nestůj a bojuj"

                       "Nas nie do goniat!"

 

 

Seznam rubrik