Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Do Porta bych se chtel taky nekdy podivat. Ale ten konec Evropy, nezapadnejsi cip, neni v Portu ale je to Cabo da Roca. Uzasny kout obzvlast pri zapadu slunce. Navic je to kousek od historickeho mesta Sintra a hned vedle je uzasny Castelo dos Mouros, nebo krasny Palácio Nacional da Pena ci Monserrate Palast, etc.

1 0
možnosti
Foto

Porto osobně moc doporučuji - hodně přátel mi o něm v dobrém vyprávělo a musím uznat, že měli pravdu. :-)

0 0
možnosti

To je super, že se Vám ten sen podařilo splnit!:-)))

(Portské víno je "návykové", tedy moc dobré, že?:-D)

Tak ještě hodně takových cest!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za milý komentář! Dalším snem je prožít oslavu nového čínského roku v Pekingu, navštívit Stonehenge a Velikonoční ostrovy. Uvidíme, co z toho se podaří. Člověk by měl mít sny. Jinak až v Portu jsem zjistil, že Portské je krom tradičního červeného také i bílé - a to je pak teprve návykové! :-)

1 0
možnosti
Foto

Já tam byl pár let zpátky autem na tři neděle. Paráda. A i cestou bylo plno zážitků.

0 0
možnosti

Řeka Dumo nebo Douro?

0 0
možnosti
Foto

...smích... Máte pravdu!!! Omlouvám se, navštívil jsem 51 zemí a příští týden odlétám do Ázerbájdžánu. "Duomo" byla katedrála v centru Milána a "Douro" je řeka tekoucí skrz Porto. Už se mi to plete a vznikl tento patvar. Díky Vladimíre, máte dobrý postřeh! R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Pěkné. Znám. Díky za osvěžení vzpomínek.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za milý komentář! Lidé mi hodně říkali o portugalském Portu, že je to krásné město, které stojí za to vidět, o víně, o Atlantickém oceánu, a pod. Jsem rád, že vy i já můžeme být nyní mezi nimi a sami předávat vlastní zkušenosti. Cestování je krásný koníček. Děkuji za komentář!

0 0
možnosti

R^My jsme letěli primo Praha - Porto naši aerolinkou, cena příznivá. Porto je nádherně položené, pohodové město s velkou nabídkou ochutnavek portskeho:-).

0 0
možnosti
Foto

Využili jsme let Norimberk-Porto-Norimberk, protože letenka stála kompletně včetně všech poplatků přibližně 1.200 Kč a k tomu jsme měli parkování zdarma. Tomu nešlo odolat. Porto je nádherné město, jsem rád, že máme podobnou zkušenost! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 936x
Plzeňský sociální pracovník, který ve svém volném čase utíká od lidí za přírodou, cestováním a dobrodružstvím.

 

Ve svých 36 letech procestoval 51 zemí světa - a stále plánuje další!

 

Jaký byl Váš nejlepší zážitek? "Bylo jich hodně, mezi nejsilnější patří vypouštění třídenních mláďat karety obrovské do Indického oceánu, pohled z nejvyšší budovy světa a divoký karneval v Riu. Určitě ještě o tom napíši!"

 

Životní motto: "Život je boj, tak nestůj a bojuj"

                       "Nas nie do goniat!"

 

 

Seznam rubrik